În vederea implementării proiectului „S.O.F.T. – Sustinem Ocuparea prin Formare Tehnologica”, POCU/860/3/12/142579, proiect cofinanțat din Fondul Social European prin Programul Operaţional Capital Uman 2014-2020, Axa prioritară: 3 – Locuri de munca pentru toți, Obiectiv Specific.3.12. – Îmbunatațirea nivelului de cunostințe/ competențe/ aptitudini aferente sectoarelor economice/ domeniilor identificate conform SNC si SNCDI ale angajaților, Centrul de Excelență pentru Resurse Comunitare SRL, partener în cadrul acestui proiect, organizează în perioada 05-25.10.2022, o selecție de resurse umane și anume:
- Coordonator proiect partener (1 post)
Cerințe:
- Studii superioare finalizate
- Experiență în: Operare PC: Corel, Word, Excel, Internet
- Min 10 ani experiență în domeniul implementării proiectelor cu finanțare europeană (se vor atașa documente care sa justifice experiența de cel puțin 10 ani în implementarea de proiecte, prin contracte de muncă, adeverințe de muncă, revisal, etc si un centralizator privind experienta, fără suprapuneri de perioade)
Competențe solicitate:
- Abilități bune de coordonare, organizare și monitorizare
- Abilități de lucru în implementarea proiectelor
- Excelente abilități de comunicare
- Abilități bune de analizare a informațiilor
- Capacitatea de a lucra în echipă
- Eficiență profesională (mobilizare personală pentru finalizarea într-un timp operativ a sarcinilor)
Bibliografie obligatorie: Programul Operațional Capital Uman- Ghid Condiții generale, Apel POCU/860/3/12- Îmbunatațirea nivelului de cunostințe/ competențe/ aptitudini aferente sectoarelor economice/ domeniilor identificate conform SNC si SNCDI ale angajaților, – Ghid Condiții specifice 3.12, GHID GENERAL POCU 2014-2020
CV-urile candidaților (în format europass) se transmit pe adresa de e-mail cerc.consultanta@gmail.com sau la sediul nostru din Baia Mare, str. Culturii, nr.5, etaj 6, cam 601, între orele: 08:00 -16:00.
Selecția va consta în evaluare dosar personal și interviu.
Data limită de depunere a documentelor: 25.10.2022
Administrator
Ieremia Dan – Gabriel