Cu peste 80% dintre consumatori care raportează că rețelele de socializare – în special conținutul influențat – au un impact semnificativ asupra deciziilor de cumpărare, agenții de marketing din industrii conduc evoluția marketingului în rețelele sociale (SMM) de la un instrument de sine stătător la o sursă multidirecțională de informații de marketing într-un mod din ce în ce mai mare.
Din 2004 (când MySpace a devenit primul site de social media care a ajuns la un milion de utilizatori) până în 2022, creșterea dramatică a canalelor digitale interactive a dus rețelele sociale la niveluri care provoacă chiar și acoperirea televiziunii și radioului. Pe măsură ce utilizarea rețelelor sociale este în creștere, specialiștii în marketing perfecționează strategiile pentru a capta avantajul competitiv semnificativ pe care implicarea cu acest public cheie îl poate oferi și mai rapid și mai eficient decât marketingul tradițional.
Social media și marketing sau SMM, este o formă de marketing online bazată pe capacitatea canalelor media și a aplicațiilor web de a genera interacțiune și distribuție pentru a crește gradul de conștientizare și conștientizare a mărcii. Cu alte cuvinte, SMM reprezintă o formă puternică de comunicare pe care organizațiile de toate dimensiunile o pot folosi pentru a intra în legătură cu clienții sau utilizatorii în mod regulat.
Lumea afacerilor devine din ce mai digitalizată, așa că nu este surprinzător faptul că marketingul câștigă din ce în ce mai mult teren în mediul online. Cumpărăturile sunt la doar câteva clicuri distanță, iar majoritatea consumatorilor activi folosesc în mod constant internetul pentru a căuta sau cumpăra produse și servicii. În această situație, majoritatea companiilor aleg să investească în promovarea digitală pentru a crea o modalitate eficientă de comunicare cu publicul țintă, pe lângă conștientizarea mărcii.
Acesta este procesul de creare a conținutului pentru platformele de social media pentru promovarea produselor și / sau serviciilor, pentru a construi o comunitate cu publicul țintă, dar și pentru a genera un trafic pentru afacerii. Cu noi caracteristici și platforme care apar în fiecare zi, acest domeniu este într-o continuă evoluție.
Prin intermediul cursului se dorește îmbunătățirea și perfecționarea nevoilor profesionale a persoanelor angajate pe piața muncii din toate domeniile de activitate prin intermediul informațiilor furnizate și de actualitate, prin prezentare unor metode eficiente în gestionarea platformelor de comunicare socială în scop profesional.
Proiectul „S.O.F.T. – Susținem Ocuparea prin Formare Tehnologică”, POCU/860/3/12/142579, proiect cofinanțat din Programul Operațional Capital Uman, Axa prioritară 3 – Locuri de muncă pentru toți, Obiectivul specific: 3.12.: Îmbunătățirea nivelului de cunoștințe/ competențe/ aptitudini aferente sectoarelor economice/ domeniilor identificate conform SNC și SNCDI ale angajaților, se dorește creșterea accesului și participării la formare profesională în domeniul alfabetizării digitale și tehnologiei informației și comunicațiilor a 600 persoane angajate pe piața muncii prin formare și activități inovatoare ce favorizează creșterea nivelului de calificare în aceste domenii și sporirea capacitații de inserție profesională și a adaptabilității acestora la dinamica sectoarelor economice cu potențial competitiv identificate conform SNC și în domeniile de specializare inteligentă conform SNCDI.
📌 Dacă doriți să participați la un curs GRATUIT în cadrul proiectului, vă invităm să completați chestionarul preliminar de înscriere: https://forms.gle/PPu45sDAQfWRzLyEA
Contact:
📍 E-mail: proiectsoft142579@gmail.com
📍 Telefon: 0771 711 069
📍 Baia Mare, strada Culturii, nr 5, etaj 3, sala 301
_____________________________________________________________________________________
Proiectul ”S.O.F.T. – SUSȚINEM OCUPAREA PRIN FORMARE TEHNOLOGICĂ” este cofinanțat prin Programul Operațional Capital Uman (contract POCU/860/3/12/142579) și implementat de Camera de Comerț si Industrie Maramureș – în calitate de Beneficiar și în parteneriat cu Centrul de Excelență pentru Resurse Comunitare, Holisun și Asociația Întreprinzătorilor Maramureș.